***

***

čtvrtek 7. června 2012

Květy trochu jinak....






MOC  VÁS  VŠECHNY ZDRAVÍM
 A PŘEJI KRÁSNÝ POZDNÍ VEČER !

Uháčkovaný květ kaliny se mi moc líbil
a tak přibyly další květy!!
Já vím :o))
V době, kdy všude všechno kvete,
a já si květy háčkuji..
A ostatní "projekty" musí zkrátka počkat!! :o))
Ale snad právě proto.
Ze zahrádky si květy netrhám, tam se jimi
kochám a nosím si domů
různé luční kvítí z procházek s Aronem.
Včera jsem si přinesla-
říkám tomu "planý kmín" :o)))







Zkusila jsem jednobarevné a nakonec
jednu trochu barevnější...
Ta bude jako dáreček-
dá se použít i jako jehelníček
nebo zkrátka jen tak...

Koulička je háčkována jako základ na kulatý polštářek,
jen jsem více ujímala, až se koulička uzavře a naplní rounem.

































Mějte se moc hezky :o)
Jarka













84 komentářů:

  1. Hezký večer, Jaru! To je nádhera! Děkuji za návod, teď to na těch fotkách vidím, je to skvělý nápad. Nádherná barevnost, krásné fotky. A s těmi kytkami na zahradě jsem na tom stejně, jako ty :o)
    Dobrou noc, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      mám radost, že se Ti kytí líbí!!
      Teď bych snad jen "kytkovala"!!!!
      Moc děkuji za miloučkou návštěvu a přeji krásný páteční večer a celý víkend!!! :o)
      Jarka

      Vymazat
  2. Ahoj Jaruško, kvítka jsou krásná. Takhle barevná připomínají i jiřinky.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani!!
      Moc zdravím!! děkuji!
      Vypadají jako jiřinky, viď?
      Přeji báječný víkend!
      Jarka

      Vymazat
  3. Milá Jarunko...posílám ti kytičkový voňavý pozdrav. Tvé háčkované květinky jsou jemnost sama ..... překrásné. Užij si pohodový víkend, já mám před sebou pár návštěv během víkendu, tak budu připravovat nějaké laskominy. Měj se krásně, hezké sny Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko!!
      Děkujiiii!!!
      Přeji Ti krásný víkend a užívej si hezky s návštěvami,
      to budou určitě dobroučké laskominky!!
      Papa Jarka

      Vymazat
  4. Jaru, ty kytky jsou boží. Jsi kouzelnice a souhlasím s Janinou - vypadají jako jiřiny.
    měj se fajn a moc tě zdravím Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věru!!!!!!!
      Moc děkuji, mám z nich radost, jsou takové veselé...
      a opravdu takhle barevné připomínají jiřinky!!
      Měj se moc hezky a krásný víkend!!
      Jarka

      Vymazat
  5. Jaruška, tie kvety sú proste nádherné. Obdivujem Tvoje nesmiernu šikovnosť. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      moc Ti děkuji, jsem tak ráda, že se líbí!!
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  6. Nevěřím vlastním očím, jaké nádherné květy vykvetly pod tvýma rukama! Úžasné .... jemňoučké ... a nádherně zakomponované do kmínu!
    Krásnou dobrou noc! Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,
      mám moc ráda květy ve tvaru "kouliček", tak taky proto,
      napřed to byla jedna - no a pak jsem musela další!! :o))
      Mám radost, že se Ti líbí kmín, ten mám taky moc ráda!
      Krásný víkend
      Jarka

      Vymazat
  7. Perfeição deveria ser seu nome!!!
    Abraço!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muito obrigado pelo comentário maravilhoso!
      Cumprimentar e abraçar!
      Jarka

      Vymazat
  8. Liebe Jarka
    wunderschön, mich erinnern diese Blüten auch an Dahlien.
    Herzliche Grüsse, colette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Colette,
      thank you very much for the wonderful comments and
      Have a nice Sunday evening!
      Jarka

      Vymazat
  9. Que bonitos, que bonitos que son. Y me encanta esa hoja blanca.
    Saludos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muchas gracias y le enviaremos un hermoso saludo de domingo por la noche!
      Jarka

      Vymazat
  10. Jarka, nemozem nic ine k tomu povedat len FANTAZIA...:), prajem ti krasne dni, Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,
      děkuji a posílám mnoho pozdravů!!
      Krásný nedělní večer :o)
      Jarka

      Vymazat
  11. Hi Jarka,
    wonderful flowers!Wunderschön gehäkelte Blüten!
    ♥Crissi♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥Crissi♥
      Thank you very much-
      have a nice Sunday evening!!
      Jarka

      Vymazat
  12. Nádhera Jaruška, ako živé! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvostné!! Jedním slovem skvostné!

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško, kytky jsou nádherné! Moc hezké fotky! Pěkný den přeju! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko,
      moc děkuji a přeji krásný nedělní večer :o)
      Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško,
    ty jsou naprosto fantastické.Moc ráda k vám chodím.:-)
    Mohla bych vás poprosit o vzoreček? Můj mail home.sweet.home@email.cz.
    Moc děkuji.
    Krásný víkend.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruš, moc děkuji,
      jsem tak ráda, že se Vám u mne líbí :o) a už se za chvilku vrhám na maily!!
      Krásný večer
      Jarka

      Vymazat
  16. mazu ke stolu, ale pochvalit ti to musim. Mas vazne kouzelne ruce. Poslala jsem ti mail, prosim. Hezky vikend ma draha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá Míšo!!
      Moc děkuji za krásná slovíčka chvály!!
      Ty určitě víš, jak to potěší!!
      Děkujiii!!!
      Krásný večer do kopců :o)
      Jarka

      Vymazat
  17. Superbes ces fleurs !
    Les photos aussi !
    Bon week-end.
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cher Ann,
      merci beaucoup
      et je vous souhaite une merveilleuse soirée du dimanche!
      Jarka

      Vymazat
  18. Jaruško jsou nádherné,opět velká chvála tvému umění!Michaela

    OdpovědětVymazat
  19. Jaruško,kde jsi to zase vyštrachala? Nebo to je vlastní fantazie? Háčkované květy jsou úžasné a taky je máš hezky nafocené v kompozici s lučními kvítky..:-D
    Zdravím od Těšína
    Daška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daško,
      posílám krásný nedělo-večerní pozdrav do Těšína!!
      Musím se smát-víš, jak jsem to vyštrachala??
      Chtěla jsem zkusit kytičku jako základ kulatého polštářku a vznikla vlastně ta první světloučce smetanová-jako květ kaliny a pak už jsem musela další!! :o)))Takže polštář zase nebude!!
      Ale já to mám takhle dost často-něco začnu a je z toho ale úplně něco jiného!!!
      Moc děkuji za krásný komentář!!
      Jarka

      Vymazat
  20. Ahoj Jarka,nemám slov. Tvoje kvety sú tak krásne,že pohlad na ne pohladí dušu. Sú proste úúúžasné! Ty sa snád pozrieš na kvet a fantázia pracuje spolu s háčikom. Prajem Ti krásny víkend a vela krásnych nápadov,pretože pri pohlade na takéto kvietky poskočí srdiečko nejednej z nás.Maj sa krásne! Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdí,
      jsem tak ráda, že Ti můj příspěvek pohladil dušičku,
      ani nevíš jak!!! Posílám na tu dálku moc a moc krásných pozdravů a Tvůj komentář pohladil zase mne!!
      Jarka

      Vymazat
  21. Krásné květinky... ty háčkované i ty skutečné... hezký večer! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné, úžasné.......Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro,
      děkuji za návštěvu a komentář!!
      Krásný večer :o)
      Jarka

      Vymazat
  23. Hi Jarka how are you?
    Your flowers are very very nice! They are very similar to real!
    Have a good week end!
    Monique

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Monique,
      thank you, good and you?
      Thank you for the wonderful comment and have a nice Sunday evening!
      hugs
      Jarka

      Vymazat
  24. Jaruš, budu si muset zasadit stejné exempláře do zahrady:-D Mají výhodu, že nevadnou!!! Hezký w.e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renatko,
      Šípková Růženko-pořád vidím tu fotku!! :o))
      Pošlu Ti sazeničku, jo???
      Krásný nedělní večer!!
      Jarka

      Vymazat
    2. Ale i s návodem, jak ji opatrovat:-D

      Vymazat
  25. Jaruško,
    moc krásné kytičky jsi vyrobila :o)
    Měj hezký víkend
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko!
      Moc tě zdravím a děkuji!!!
      Posílám moc a moc pozdravů
      a přeji krásný večer a celý nový týden!!!
      Jarka

      Vymazat
  26. Jaruško to je naprostá nádhera, moc se mi to líbí, můžu květy v jakékoliv podobě! Taky se denně kochám a dobíjím zelení a tím, jak všechno kvete. Ten kmín vypadá úžasně, po podobných kvítkách koukám dlouho, nutně si potřebuju něčím udělat radost do vázy. Hezký víkend:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sharko,
      mám takovou radost, že se líbí!!
      Květy a zeleň krásně dobíjí a jsem schopná být ohnutá nad květinou a koukat na ní věčnost!!!
      Kmín je úžasná květina, trhám si ji do vázy!!!
      A je to radost veliká, je taková něžná a jemňoučce voní...
      Krásný večer
      Jarka

      Vymazat
  27. Jarunko, nádherné květy jsi vytvořila. A ti přeji stejně nádherný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrunko,
      moc moc děkuji!!!
      Přeji krásný večer a celý nový týden:o)
      Jarka

      Vymazat
  28. Nádherný list a překrásné květy. Ty jsi kouzelnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko!
      Moc děkuji a posílám Ti krásný večerní pozdrav!!
      Jarka

      Vymazat
  29. Jaruško květy jsou nádherné a spolu s planým kmínem jim to moc sluší. Pohodový víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu!!
      Moc děkuji, jsem ráda, že se líbí!!
      (na fléru už jsem byla!! hodně štěstí!!!)
      Krásné dny
      Jarka

      Vymazat
  30. Krásné květy! A všechny fotografie na blogu jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      děkuji za milou návštěvu a mám radost,
      že se Vám u mně na blogu líbilo!!!
      Krásný večer
      Jarka

      Vymazat
  31. Milá Jaruško, je něco, co Ty neumíš uháčkovat;-D? Květy vypadají čmankózně:o). Móóóc krásné fotky. Děkuji Ti velmi pěkně za čumendu u mě na blogu a za laskavý komentík. Velice mě to potěšilo. Fanfárovou neděli přeji Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšánku!!! :o))))))))
      To já moc děkuji, že jsi nakoukla,
      Tvoje flaškovníky-na ty nezapomenu!! Já si ho snad budu muset uháčkovat!!! :o))))))))
      Krásný večer a celý nový týden :o))
      Jarka

      Vymazat
  32. Jaruško, přidávám se k ostatním chválícím ...jedním slovem nádhera!!!
    Ráda k tobě chodím na kochání a těším se na krásné fotky :)

    Krásnou neděli a moc moc zdravím
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eví,
      moc a moc Tě zdravím a jsem moc ráda,
      že jsi zavítala!!!
      Moc zdravím Aničku
      a přeji krásné dny!!!
      A děkuji!!!!!!!
      Jarka

      Vymazat
  33. Piękne poduchy.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dziękuję bardzo!
      Pozdrowienia i zachować piękny dobę!
      Jarka

      Vymazat
  34. Tak to je velká nádhera...ve společnosti lučního kvítí ty Tvé květy,moc pěkné....v jednoduchosti je krása

    OdpovědětVymazat
  35. Jaruška, tak tie sú úžasnéééé ... pa, Gabi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabi, moc zdravím a děkuji!!!!!!!!!!
      Měj se krásně
      Jarka

      Vymazat
  36. Danke Jarka!!!
    auch bei dir: pretty pretty pretty!!!

    alles liebe von dana :o)

    OdpovědětVymazat
  37. thepoorlittlerichgirl14. června 2012 v 9:05

    tie su roztomile!!!

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Jaruško, ty kytičky jsou tak nádherné, něžné, jako živé. Jsi kouzelnice, protože se ti všecho daří. Máš velký dar všechno pěkně barevně sladit.
    Asi jsem zachtivá, ale nedá mi to, mohla bych moooc poprosit o návod na květinku?. Hledím, hledím, ale asi na návod sama nepříjdu, tak zkušená nejsem. Už jsem od tebe dostala návod na kulaťáček - kytičku, tu jsem s úspěchem háčkovala mým děvčatům v rodině k Vánocům.
    Měj se moc pěkně, přeji příjemný víkend a kdyby bylo možné..... díky. Květa

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...